• Best Reviewed mrt 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver PFF-1042LW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SamRyan99 02-04-2024

Bevalt goed en hele goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Denver PFF-1042LW

Het lijstje heeft een mooi design en het scherm heeft een mooie kwaliteit. Het scherm kan draaien en kan dus rechtop of liggend staan (of hangen). De Fremeo app is erg handig en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• draaibaar
  • helder scherm
  • prijs/kwaliteit
  • handige app
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• enkel bekabeld te gebruiken

Jivi 29-03-2024

Aanrader!

Geschreven voor: Denver PFF-1042LW

Ik heb de fotolijst mogen testen en vind hem top! Hij is mooi vorm gegeven en makkelijk in gebruik. Er zijn veel instellingen mogelijk zoals het instellen hoe vaak een foto verspringt en wanneer de lijst aan en uitgaat. Het toevoegen van foto's werkt super via de frameo app. Ook leuk dat anderen foto's toe kunnen voegen.

Pluspunten

• Foto's toevoegen via frameo app
  • Groot scherm, touchscreen
  • Makkelijk in gebruik
  • Rotatie foto's

Minpunten

• Staat net iets te schuin (ophangen kan)

b*******@h********** 19-03-2024
Geschreven voor: Denver PFF-1042LW

Deze fotolijst mogen testen en vind hem super! Foto’s via een app in te laden door geautomatiseerde deelnemers zodat je na leuke fotomomenten deze ook gelijk te zien zijn. Als leuke bijkomstigheid ook temperaturen en tijdsaanduiding in de display. Daarnaast zit er een ingebouwde timer op waarmee the kunt bepalen hoe lang hij aanstaat. En met voldoende intern geheugen kunnen er heel veel foto’s op. De uitstraling van een houten lijst maakt het helemaal af. Ik ben helemaal enthousiast!

Kimm 19-03-2024

Mooie fotolijst

Geschreven voor: Denver PFF-1042LW

Ik heb deze fotolijst ontvangen om te testen. Voor de gunstige prijs is dit een erg mooie fotolijst het uiterlijk vind ik erg mooi. Ook kun je makkelijk foto's van je telefoon toevoegen aan de fotolijst door gebruik te maken van een app

Pluspunten

• Makkelijk fotos van telefoon naar fotolijst sturen
  • Mooie houtlook fotolijst

Minpunten

• Was even puzzelen hoe ik fotos erop kon zetten

Dancerinthedark 18-03-2024

Mooie lijst

Geschreven voor: Denver PFF-1042LW

Een digitale lijst met veel ruimte. De foto's zijn makkelijk over te zetten vanaf je telefoon met de frameo app, maar overzetten vanaf pc kan ook. De lijst heeft veel instellingen o.a een automatische aan/uit-tijd, hoe snel de foto's voorbij komen. Via de frameo app kan je ook aangeven waar de focus van de foto op moet, past het beeld aan. Scherm is mooi groot en ziet er ook mooi uit.

m***************@h********** 22-02-2024
Geschreven voor: Denver PFF-1042LW

Ik heb deze lijst mogen testen. Een mooie fotolijst met de houten rand. Het beeld is duidelijk/scherp ook met oudere foto's die zijn gedigitaliseerd. Erg makkelijk in gebruik. Je kan foto's per 10 overzetten met de frameo app vanaf je telefoon, maar ook met een kaartje via de computer is een mogelijkheid.
Veel instellingen waaronder een tijd om de lijst automatisch aan-en uit te laten gaan, volgorde te wijzigen en nog veel meer.
Een aanrader.

snow86 22-02-2024

Mooie fotolijst!

Geschreven voor: Denver PFF-1042LW

Ik heb deze fotolijst mogen testen en ben er super blij mee! Mooi groot beeld, snel en makkelijk fotos en videos uploaden met de frameo app, beeld draait mee dus je kan hem neerzetten hoe je wilt, groot geheugen en hij ziet er prachtig uit! Al vele complimenten mogen ontvangen!

• Makkelijke app
  • Groot touchscreen